پرسش های متداول

هزینه ارسال و بسته بندی به چه صورت محاسبه می شود؟ 

 

بستگی به سفارش شما دارد. در صورتی كه خرید شما بالاتر از مبلغ 1/000/000 ریال باشد، ارسال سفارش به صورت رایگان انجام می شود. برای سفارشات کمتر از این مبلغ، هزینه بسته بندی و ارسال با توجه به وزن بسته و نوع محصول محاسبه می شود .

 

ارسال سفارشات از چه طریقی انجام می شود؟

 

مشتریان ساکن شهر بندرعباس

سفارش ها در شهر بندرعباس با توجه به کالای انتخاب شده مطابق با بازه زمانی ذکر شده در قسمت بازه زمانی ارسال کالا  ( به وسیله پیک درون شهری ) ارسال خواهد شد .

 

آیا می توانم سفارشات خود را به صورت حضوری دریافت كنم؟

 

 خیلی از مشتریان عزیز ساکن بندرعباس تمایل دارند از تنوع محصولات و تخفیفات و هدیه های فروشگاه اینترنتی صدف سیستم بهره مند شوند اما وجه را به صورت نقدی یا از طریق دستگاه های POZ فروشگاه پرداخت نمایند و کالای خود را در فروشگاه به آدرس ( تماس با ما ) تحویل بگیرند به همین علت در جهت احترام به شما مشتری عزیز با انتخاب گزینه پرداخت حضوری در محل فروشگاه  می توانید به هدف خود برسید .

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا قسمت شیوه های پرداخت را مطالعه بفرمایید .

 

آیا امکان تعویض و یا بازگشت کالا پس از دریافت وجود دارد؟

 

بله، شما می توانید شرایط بازگشت کالا را در قسمت شرایط بازگرداندن کالا مطالعه فرمایید. در صورتی که کالای شما دارای شرایط ذکر شده باشد، می توانید کالای خود را بازگشت داده و یا تعویض نمایید.

 

چطور می توانم به عنوان تامین كننده محصولات خود را در سایت به فروش برسانم ؟

 

شما می توانید رزومه شرکت یا پروانه کسب را  همراه با اطلاعات محصولات قابل عرضه خود را به شماره تلگرام 09382077213  ارسال نمایید. پس از بررسی اطلاعات، با شما تماس خواهیم گرفت

 

اگر محصول ارسالی با اطلاعات روی سایت مغایرت داشته باشد، چطور می توانم برای تعویض محصول اقدام كنم؟

 

بله، شما می توانید شرایط بازگشت کالا را در قسمت شرایط بازگرداندن کالا مطالعه فرمایید. در صورتی که کالای شما دارای شرایط ذکر شده باشد (در اسرع وقت به بخش پشتیبانی صدف سیستم اطلاع دهید )  می توانید کالای خود را بازگشت داده و یا تعویض نمایید.

 

لازم است پس از واریز وجه به صورت كارت به كارت اطلاعات واریزی ارسال شود؟

 

بله، در اسرع وقت به بخش پشتیبانی صدف سیستم اطلاع دهید یا با ورود به پنل کاربری خود از قسمت لیست سفارشات مشخصات واریزی خود را ثبت کنید .

شماره پیگیری، تاریخ واریز و مبلغ واریزی خود را ارسال نمایید تا سفارشات شما در اسرع وقت ارسال شوند.

 

در صورت بازگرداندن کالا، هزینه ارسال چطور به حساب من استرداد می شود؟

 

پس از بازگرداندن کالا و تایید آن، ظرف 24 ساعت وجه واریزی به حساب شما مسترد می گردد.

 

در چه ساعاتی می توانم سفارش خود را از واحد پشتیبانی پیگیری كنم؟

 

شما می توانید روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 13 و 17 الی 21  با واحد پشتیانی صدف سیستم  تماس حاصل نمایید.



صفحه مناسب چاپ