شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ( شهر بندرعباس ) ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟

 
 
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
 

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز ( شهر بندرعباس ) و 7 روز ( سایر شهرستان ها ) پس از دریافت کالا، به صدف سیستم اطلاع داده شود.

 

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه صدف سیستم بازگردانده شود.

 

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری  استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش صدف سیستم از طریق تلفن، یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و  مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

 

تضمین ارسال به موقع سفارش 

 


ارسال سفارش محصولات تنها براساس بازه زمانی ذکر شده در توضیحات کالا انجام می گیرد ، چنانچه سفارش موعد مقرر ارسال نشود تمام مبلغ پرداختی شما مشتری عزیز توسط سایت صدف سیستم مسترد خواهد شد .

 

توجه یک :
  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

 

توجه دو :

کالا را چطور ارسال کنيم :

لطفاً قبل از هر اقدامي، با کارشناسان ما به شماره تلفن 32212471 - 32212470 - 076 یا با شماره تلگرام 09382077213 تماس بگيريد. بازگشت كالا صرفا با هماهنگي كارشناسان ميسر خواهد بود. از ارسال کالا بدون هماهنگي  جداً خودداري کنيد.

فاکتور كالا همراه کالا ارسال شود.



صفحه مناسب چاپ