قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی صدف سیستم :

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی به دقت ملاحظه فرمایید.


ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی  و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی  از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی:

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی ما منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .

 

تعریف مشتری یا کاربر:

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی ما اقدام نماید.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان:

 

محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی صدف سیستم بصورت زیر تامین و در جهت فروش ارائه می گردد :

 

1. صدف سیستم از فروشگاه های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می کند .

 

2. محصولات فروشگاه های همکار را با قیمت مناسب در جهت تنوع محصولات و ارائه هرچه بهتر خدمات در وب سایت عرضه می کند که شما مشتری عزیز همیشه بهترین خرید را داشته باشد .

 

- سفارش هایی که شامل محصولات فروشگاه های همکار می باشد اگر تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل یک روز بعد در بندرعباس و شهرستان های دیگر ارسال خواهند شد .

 

- منظور از حداقل 1 روز ، زمان آماده سازی و ارسال کالا به انبار صدف سیستم توسط فروشنده همکار است ، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر کند .

 

در شرایط خاص مثل فروش شگفت انگیز ، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشنگان همکار به دلایلی مانند اتمام موجودی وجود دارد و صدف سیستم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید ، اقدام به فروش را متوقف کند .

 

ارتباطات الکترونیکی :

 

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی استفاده می کنید ، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می کنید یا به فروشگاه اینترنتی ما ایمیل می زنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه ها باشد ، شما موافقت می کنید که فروشگاه اینترنتی صدف سیستم به صورت الکترونیکی ( از طریق پست الکترونیکی ، سرویس پیام کوتاه ) به درخواست شما پاسخ دهد .

 

سیاست های رعایت حریم شخصی :

 

- فروشگاه اینترنتی صدف سیستم اطلاعات خصوصی اشخاص که از خدمات سایت استفاده می کنند ، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند .     

  

- فروشگاه اینترنتی صدف سیستم متعهد است در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا ، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را ، توسعه دهد . در واقع با استفاده از سایت فروشگاه اینترنتی ما ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهید .

 

 

ثبت ، پردازش و ارسال سفارش :

 

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنجشنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند .

 

- فروشگاه اینترنتی ما به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان م ثبت سفارش می دهد ولیکن از ساعت 8:30 الی 13 ، 16:30 الی 21 روزهای کاری ،امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد


- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی ما به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند .

 

- فروشگاه اینترنتی ما همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی ما به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی مامحفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

 

- فروشگاه اینترنتی ما مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی ما محفوظ است.

 

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند . بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری  ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .

 

- همچنین مشتریان می توانند نام ، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد ، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد .

 

- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه ، کافی نت ، رستوران ، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل ، دقیق و قابل استناد باشد

 

نظرات کاربران

 

هدف از ایجاد بخش نظرات در دیجی‌کالا، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

 

۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.

 

2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.

 

3. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.

 

4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند

 

استفاده از 3 روز ( شهر بندرعباس ) و 7 روز ( سایر شهرستان ها ) ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی دارد؟
 
 
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
 

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز ( شهر بندرعباس ) و 7 روز ( سایر شهرستان ها ) پس از دریافت کالا، به صدف سیستم اطلاع داده شود.

 

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه صدف سیستم بازگردانده شود.

 

- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری  استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

 

- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 

- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش صدف سیستم از طریق تلفن، یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و  مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

 

لطفا در خرید خود دقت فرمایید
تبعات خرید اشتباه آداپتور و آسیب ناشی از آن بر عهده خود مشتری می باشد .

 

توجه :
  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

 

 

 



صفحه مناسب چاپ